Nailart: Bed of Flowers

IMG_2137-

Gisteren zagen jullie de swatch van dit oudroze lakje van Catrice al. De naam van deze Limited Edition is ‘Bed of Flowers’ en dus heb ik heel toepasselijk een nailart met roosjes hierop gemaakt!
Deze oudroze kleur is erg lieflijk en roosjes zijn daarbij natuurlijk een ultra-cute combinatie 😉

IMG_2145-

De kleuren die ik gebruikt heb zijn:

  • Rimmel #260 Funtime Fuschia (donkerroze)
  • Rimmel #262 Ring a Ring o’roses (lichtroze)
  • Hema ‘wit’

Op mijn ringvinger heb ik geen roosjes gemaakt omdat ik dat iets teveel vond, daarom heb ik daar met een lichtroze kleur en een wit lakje kleine stipjes gezet. Dit kan je heel gemakkelijk doen met je dottingtool, of met een sateprikker.
Door het gebruik van verschillende dottingtools kan je verschillende afmetingen van dots maken. Ik heb als eerste met een grotere dottingtool de lichtroze stipjes gezet, zo kan je de ruimte het beste indelen. Daarna heb ik met een kleinere dottingtool de witte stipjes gezet.

IMG_2139-

IMG_2142-

Let op: morgenochtend komt er een winactie online met heel leuke nagellakjes 😉

23 thoughts on “Nailart: Bed of Flowers

  1. Wat leuk gedaan meis. En wat een onwijs mooi kleurtje. Ze moeten toch eens wat aan het licht bij het Kruidvat doen, in de winkel zag hij er niet zo mooi uit! Ik heb je een mailtje terug gestuurd en ga heel graag mee 😉

Dankjewel voor jouw reactie!

