Winactie: purpalicious!

IMG_2277-

Goedemorgen lieve dames,

Het werd weer eens tijd voor een winactie! De laatste paar weken heb ik er zoveel nieuwe, lieve volgers bij gekregen en ik wil jullie laten weten dat ik daar echt heel erg blij en dankbaar voor ben!
Elke keer als ik een artikel geplaatst heb en ik ’s ochtends al de leuke en lieve reacties lees, maakt dat mij echt heel erg happy.

Elk bericht, elke like, elke volger via Bloglovin, Facebook of Instagram waardeer ik echt en ik vind het heerlijk om nog meer te kunnen groeien met mijn blog dankzij jullie, en zo nog jarenlang door te kunnen gaan!

IMG_2259-

Dankbaarheid kan zich uitten in woorden maar ook in iets tastbaars zoals een leuk presentje wat ik een van jullie (of het liefst natuurlijk jullie allemaal) cadeau wil geven.
Ik heb een nagellak gekozen van het merk Safari, in een prachtig paarse glanzende kleur en hierbij twee stripers gekozen die mooi bij elkaar matchen. Ook heb ik twee buisjes met verschillende soorten glitters erbij toegevoegd, zodat je hier leuke variaties mee kunt maken!

IMG_2262-

Doe mee en maak kans op dit leuke nagellak setje, met onder andere:
– Nagellak Safari paars
– Striper Fogan zilver #13
– Striper Fogan glitters #19 (paars/blauw/zilver)
– Buisje glitters zilver
– Buisje glitters roze

IMG_2273--

Hoe maak je kans op deze set?
– Volg mij op Bloglovin’ en like dit bericht.
– Volg mij op Facebook
– Plaats hieronder een reactie waarin je aangeeft dat je meedoet en zorg ook dat je emailadres is ingevuld.

Extra kans maken op deze set?
– Volg mij op Instagram

IMG_2271-

Deze winactie loopt tot en met donderdag 5 december (Sinterklaas!) dus je hebt 11 dagen de tijd om mee te doen.

Toi toi toi!

32 thoughts on “Winactie: purpalicious!

Dankjewel voor jouw reactie!

