Thuis shoppen bij ByChristiana!

IMG_2278-

Zaterdag 23 en zondag 24 november had Christiana van de blog ByChristiana een middagje ‘offline shoppen’ bij haar thuis georganiseerd. Offline shoppen? Juist; thuis shoppen met leuke kortingen!

Zelf heeft Christiana een webshop met veel verschillende merken nagellak, waaronder Ciaté, Barry M en China Glaze. Deze lakjes stonden nu allemaal bij haar thuis uitgestald en hier kon je zelf kijken, swatchen op een nagelwiel en lakjes kopen voor een leuk prijsje.
Veel makkelijker dan online shoppen omdat je ze nu meteen ook kunt uitproberen!

Samen met Chantal van ChantalAngel ben ik naar Alphen aan de Rijn gegaan om eens te kijken naar al het moois wat nagellak heet 😉

IMG_2286-

Het eerste wat je denkt als je binnenkomt is ‘wow’! Wat veel nagellak, veel kleuren, glitters en heel veel lekkers stond er voor ons klaar. Wat een warm welkom!
Met een grote kop warme chocomelk en een flinke dot slagroom (en ondertussen proberen om niet te knoeien) zijn Chantal en ik gaan snuffelen tussen de vele mooie lakjes.

IMG_2293-
Ooh Ciaté, deze lakjes zijn prachtig om alleen al te zien.

IMG_2299-
De voorraad Barry M. nagellak.

IMG_2300-

IMG_2301-
Een vraag over de make-up, waar je het product voor kunt gebruiken, welk lakje het beste dekt? Voor alle vragen kon je terecht bij Christiana die ze met veel plezier voor je beantwoordde!

IMG_2302-
Ook deze mooie Sleek palettes waren van de partij.

IMG_2308-

Het was een erg gezellige middag en ik wil Christiana bedanken voor de gastvrijheid en de mooie lakjes die ze verkoopt! Heb je interesse in nagellak neem dan eens een kijkje op haar webshop: Pinklady Make-up.
Ook heb ik natuurlijk een aantal lakjes gekocht; 8 stuks van China Glaze! Deze swatches zullen binnenkort op mijn blog verschijnen 😉

22 thoughts on “Thuis shoppen bij ByChristiana!

  1. Ik vond het ook super leuk, ook grappig om je eens in het echt te zien! Huh, wat? Jep, ik was het lange blonde meisje dat vlak na jouw komst wegging. Ik durfde je niet aan te spreken omdat ik dacht dat je me niet kon herinneren >_<.

    • Aaaáááh nee joh gek! Was jij dat?! Oh hahaha had dat gezegd, wat grappig dat je mij herkende überhaupt. Jullie hadden ook nog armbandjes gekocht he? Leuk zeg! Moeten nog maar eens keer overdoen om elkaar de meeten dan 😉

Dankjewel voor jouw reactie!

