Winter pinguïn nailart

Jup, weer een winterse nailart! Die zal je de komende tijd nog vaker zien op mijn blog; want het is er nu echt de tijd voor en ik heb inspiratie genoeg ;). Dit keer ben ik begonnen met een basislaag van een van de mooiste lakjes van Bourjois #17 Gris Nightomic.

IMG_2209-

Ik weet niet of dit lakje nog te koop is aangezien ik hem al een tijdje in mijn bezit heb.

Dit is een grijs lakje met allemaal zilveren glitters erin, erg feestelijk maar ook perfect voor dit winterse seizoen. Met mijn dottingtools en stripers heb ik twee lieve pinguïns gemaakt, zijn ze niet cute?

Helaas heb ik door het donkere weer en het maken van de foto’s ’s avonds maar twee goede foto’s, waarvan de pink niet scherp is.. Excuses.
Ik zal dit wel goedmaken door een pinguin nailart part two 😉

IMG_2214-

IMG_2221-

33 thoughts on “Winter pinguïn nailart

Dankjewel voor jouw reactie!

