Swatch: China Glaze – Blue Bells Ring

IMG_2378-

China Glaze – Blue Bells Ring

Het tweede lakje van de acht die ik vorige week zondag heb gekocht bij het ‘offline shoppen’ bij By Christiana, is ‘Blue Bells Ring’. Een heerlijk blauw lakje, perfect voor december! Ook de naam van dit lakje vind ik erg toepasselijk en heel erg leuk bedacht, dat maakt het nog leuker om dit lakje te kopen 😉

IMG_2373-

Donkerblauw is natuurlijk een mooie kleur voor de koude wintermaanden. Door de glans van dit lakje vind ik hem ook erg feestelijk. De dekking hiervan is echt werkelijk perfect; met een laag heb je al een heel goede dekking. Om de glans wat meer effect te geven kan je een tweede laag geven, en zo blijft het lakje ook wat langer zitten.

IMG_2371-

IMG_2370-

Dit lakje heb ik, met een nailart die jullie vrijdag zullen zien, 5 (!) dagen gedragen, met op maar een nagel tipwear. Ik ben erg tevreden met deze kwaliteit van China Glaze en ben nu ook helemaal om!

Het enige nadeel is dat China Glaze niet in winkels te kopen is, maar als je in een keer een aantal lakjes via een internet webshop besteld heb je de verzendkosten er ook snel uit. Ik zal de andere zes lakjes binnenkort ook swatchen en op mijn blog showen, zodat jullie net als ik ook verliefd kunnen worden op China Glaze 😉

IMG_2376-

IMG_2381-

41 thoughts on “Swatch: China Glaze – Blue Bells Ring

Dankjewel voor jouw reactie!

