Nailart: Winter Mr. Snowman

IMG_2383-

Sinterklaas is het land weer uit, de Kerstman er weer in; tijd voor winterse kerst nagels!
En daar hoort een sneewpop ook bij natuurlijk 😉

Wij hebben (nog) geen sneeuw hier vandaag, wel is het hard aan het hagelen.
Ter voorbereiding van de sneeuw heb ik alvast de sneeuw op mijn nagels gemaakt door middel van een simpele huistuinkeuken spons. Met een lichtblauw lakje van Rimmel ‘Bright Back at You’ heb ik dit op de donker blauwe ‘Blue Bells Ring’ gesponst en het krijgt meteen een leuk resultaat!
Om het wat geheel wat meer glans te geven heb ik hierna nog met mijn Holographic blauwe lak van de Hema er nog lichtelijk overheen gesponst.

Met mijn dottingtool en nailart kwastjes heb ik Mister Snowman gemmaakt 😉 Met mijn dottingtool heb ik ook de stipjes op mijn ring- en wijsvinger gezet, en met stripers heb ik op mijn pink een winterse ster gemaakt.
Al met al een winters resultaat 🙂

IMG_2385-

IMG_2386-

IMG_2391-

IMG_2395-

Ik krijg al meteen de kerstkriebels nu Sinterklaas voorbij is. Kijken jullie nu ook zo uit naar Kerst?

48 thoughts on “Nailart: Winter Mr. Snowman

Dankjewel voor jouw reactie!

