December winactie #1!

Deze winactie is helaas al gesloten.

Win1

Het is December en dat is dé ultieme cadeautjesmaand! Ook wil ik het feestelijk maken door cadeautjes uit te delen aan jullie, en heb in deze maand meerdere kleine winacties ingepland.

Tot de kerst geef ik 5 kleine cadeautjes weg. Ik heb gekozen voor kleine cadeautjes omdat ik dan meerdere dames iets leuks kan geven, dan een groot cadeau. Het zal dus niet heel spectaculair zijn maar een klein gebaar als dank 🙂
De winnaar van het laatste cadeautje zal ik 24 december bekend maken.

Het gaat als volgt:
– Ik begin nu met de eerste winactie,
– Deze duurt maar 3 dagen
– Op de vierde dag (vrijdag) maak ik de winnaar op mijn blog bekend + komt de tweede/nieuwe winactie online!

Om feestelijk met glitter en glamour te beginnen heb ik het ultieme kerstlakje voor jullie uitgekozen:
Rimmel’s Ruby Crush!

win2

Het enige wat je moet doen om mee te doen is:
– Volg mij op Bloglovin’
– Volg mij op Facebook

That’s it!

win3

Let op: deze winactie duurt dus tot vrijdag 13 december (meedoen kan tot donderdag 12 december 00:00), dan komt ook de nieuwe winactie online!

33 thoughts on “December winactie #1!

Dankjewel voor jouw reactie!

