Bestelling bij Pink Lady Make-up!

IMG_2596-

Bij de webshop Pink Lady Make-up zijn alle nagellak nu afgeprijsd, omdat ze jammer genoeg gaat stoppen met haar webshop. Wel begrijpelijk, maar gelukkig gaat ze door met haar blog! 😉

Ik heb deze 6 prachtige lakjes besteld en kreeg er een 7e lakje bij cadeau; 7 stuks China Glaze kan ik weer toevoegen aan mijn stash! Nu wil ik deze lakjes dolgraag swatchen en laten zien aan jullie, alleen heb ik van mijn vorige aankoop ook nog niet alle lakjes geswatched en daar zitten veel kerstige lakjes bij die ik graag nog in december wil showen ;).

IMG_2597-

Hebben jullie een voorkeur voor een swatch van deze lakjes? Dan zal ik daar eerder een swatch van maken 🙂

Volgorde van kleur:
– Mimosa’s before Mani’s
– Fuschia Fanatic
– Cranberry Splash
– Desert Sun
– Exotic Encounters
– Sunday Funday
– Gotic Lolita

IMG_2598-

Zelf nog interesse in leuke China Glaze lakjes voor €3,00 per stuk? Kijk dan snel in de webshop Pink Lady Make-up
Ook zijn er lakjes van Ciaté nu voor €3,00 te koop.

27 thoughts on “Bestelling bij Pink Lady Make-up!

Dankjewel voor jouw reactie!

