Nailart: Rudolph the rednose reindeer

IMG_2544-0

Rudolph; the rednose reindeer!

Het begint nu al echt te kriebelen; de kerstkriebels 😉 Overal leuk verlichte kerstbomen, alle huizen zien er gezellig uit, in de stad staan ook grote bomen met lichtsnoertjes erin; heerlijk vind ik het.

IMG_2532-

Om nog meer in de kerstsferen te komen vond ik het leuk om Rudolph op mijn nagels te hebben 😉 En wat een schatje is het geworden, al zeg ik het zelf!

How?

Ik heb alle nagels met een lichtblauw lakje van Rimmel gelakt: #842 Too cool to tango. Een erg mooi en goed dekkend lakje, als je nog opzoekt bent naar een mooie lichtblauwe nagellak!

Op mijn middelvinger heb ik een wit glanzende lak van Catrice gelakt, om het een sneeuwig effect te geven. Dit lakje is van een LE van Catrice Eve in Bloom #C01 Bloomynous.

IMG_2535-

Met Rimmel #520 At Ease heb ik onze Rudolph gemaakt. Het hoofdje is prima te lakken met het gewone kwastje van de nagellak, het gewei heb ik met een klein kwastje gedaan want dat is iets meer priegelen 😉 Omdat ik het zelf niet zo netjes vond gelukt heb ik met een glanzende striper van MAX het gewei en de kop nog omlijnd.

De ‘red-nose’ heb ik gemaakt met Cranberry Splash van China Glaze (die je kon zien in mijn oeps-shoplog) en waar snel een swatch van online komt 😉

De oogjes zijn gestipt met een dottingtool 🙂

IMG_2529-

Hebben jullie het huis al versierd, kerstboom opgetuigd en misschien een lichtjes-Rudolph in de tuin staan? 😉

33 thoughts on “Nailart: Rudolph the rednose reindeer

  1. Deze nailart vind ik fantastisch! Ik moest er nog steeds op reageren 😉 ik ben een beetje laat, maar ik heb het ook zo druk 😦
    Rudolph vind ik echt super goed gelukt.

Dankjewel voor jouw reactie!

