December winactie #2

Deze winactie is helaas al gesloten.

IMG_2704-

Het is December en dat is dé ultieme cadeautjesmaand! Ook wil ik het feestelijk maken door cadeautjes uit te delen aan jullie, en heb in deze maand meerdere kleine winacties ingepland.

Als eerste wil ik Nadine/Nona89 feliciteren: jij hebt het Rimmel Ruby Crush lakje gewonnen!
Mail je adresgegevens naar jewelyz@live.nl en het lakje komt zo snel mogelijk jou kant op.

IMG_2662-0

Vandaag is het tijd voor de 2e winactie waarbij je dit feestelijke Kiko nagellakje kunt winnen!

Tot de kerst geef ik 5 kleine cadeautjes weg. Ik heb gekozen voor kleine cadeautjes omdat ik dan meerdere dames iets leuks kan geven, dan een groot cadeau. Het zal dus niet heel spectaculair zijn maar een klein gebaar als dank 🙂
De winnaar van het laatste cadeautje zal ik 24 december bekend maken.

IMG_2699-0

Dit lakje kan je de komende drie dagen winnen. Meedoen kan dus tot en met zondag 15 december.
Op maandag 16 december maak ik de winnaar van dit Kiko lakje bekend op mijn blog, en komt de volgende 3e winactie alweer online!

Het enige wat je moet doen om mee te doen voor deze winactie is:
1- Volg mij op Bloglovin’
2- Geef in een reactie aan dat je meedoet
3- én welke nailart je graag zou willen dat ik voor jou maak. Deze komt dan volgende week op mijn blog online (indien het mij lukt om er een nailart van te maken hihi) 😉

That’s it!

IMG_2700-
Let op: deze winactie duurt dus tot maandag 16 december (meedoen kan tot zondagavond 15 december), dan komt ook de nieuwe (derde) winactie online!

23 thoughts on “December winactie #2

  1. Wauw, mooi lakje! Ik doe mee.
    Uhmm, ik vind winternail-arts altijd supermooi dus zou je een sneeuwpop willen maken? Kan ik gelijk wat ideetjes opdoen:)

Dankjewel voor jouw reactie!

