December winactie #3

Deze winactie is helaas al gesloten.

win4

Het is December en dat is dé ultieme cadeautjesmaand! Ook wil ik het feestelijk maken door cadeautjes uit te delen aan jullie, en heb in deze maand meerdere kleine winacties ingepland.

Vandaag is het tijd voor de 3e winactie alweer waarbij je deze nagellak van Maybelline New York & dit leuke Matroesjka pincet kunt winnen.

win5

Dit lakje kan je de komende drie dagen winnen. Meedoen kan dus tot en met woensdag 18 december.

Op donderdag 19 december maak ik de winnaar van dit setje bekend op mijn blog, en komt de volgende 4e winactie alweer online!

Het enige wat je moet doen om mee te doen voor deze winactie is:
1- Volg mij op Bloglovin’
2- Volg mij op Facebook
3- Geef in een reactie aan dat je meedoet.

That’s it!

24 thoughts on “December winactie #3

Dankjewel voor jouw reactie!

