Winnaar Kiko nagellak: Robin!

IMG_2700-0

De winnaar van de Kiko nagellak is geworden;
Robin!

Gefeliciteerd meid; als je je adres naar mij wilt mailen jewelyz@live.nl komt het lakje zo snel mogelijk jouw kant op! Je koos als nailart uit ‘de elfjes van de kerstman’, heel origineel en ik ga eens kijken hoe ik dat op mijn nagels krijg! 😉

win_

Bij deze wil ik iedereen bedanken voor het meedoen en de leuke nailart ideeën, deze week kunnen jullie de elfjes van de kerstman verwachten 😉 Even goed bedenken hoe ik dat ga doen haha.

Vanmiddag komt de nieuwe winactie online!

8 thoughts on “Winnaar Kiko nagellak: Robin!

Dankjewel voor jouw reactie!

