December winactie #5

-

Het is December en dat is dé ultieme cadeautjesmaand!
Vandaag is het tijd voor de 5e en laatste winactie van deze maand. Ik wil jullie alvast bedanken voor alle leuke reacties en het meedoen met de winacties, hartstikke leuk.

IMG_2779-

Deze Rimmel nagellak Metal Crush #60 Royal Blue + nailart stickers kan je de komende week winnen. Meedoen kan tot de kerst, tot en met donderdag 26 december.

glam
Hier een swatch van dit prachtige holographic lakje 🙂
Op vrijdag 23 december maak ik de winnaar van deze winactie bekend op mijn blog.

IMG_2789-

Het enige wat je moet doen om mee te doen voor deze winactie is:
Volg mij op Bloglovin’

Wat je mag doen is:
Like & deel dit bericht op Facebook

That’s it 🙂

P.S. De winnares van de 4e winactie maak ik vanmiddag bekend!

22 thoughts on “December winactie #5

  1. Pingback: Winnaar winactie #4: Janne | Jewelyz & Nails

Dankjewel voor jouw reactie!

