The Christmas TAG

The Christmas TAG.

k4

Het is nu tweede kerstdag en het is nog even nagenieten van al het lekkere eten van gisteren. Ik heb een heerlijke dag gehad met mijn vader en zijn familie, en ga vanavond langs mijn moeder om ook lekker te gourmetten. Hoe burgerlijk 😉 maar oh zo gezellig!

De Christmag TAG zag ik al vaker voorbij komen en ik vond hem zó leuk dat ik hem toch nog op tweede kerstdag wil posten. Geniet van deze gezellige feestdag, en maak er wat van samen!

Liefs, Mirjam

kittys

Oogschaduw met kerst: zilver of goud?

Ik ben meer van zilver, in combinatie met een witte oogschaduw.

Echte kerstboom of een neppe?

Echt!
Maar dan moet hij ook wel goed ‘echt’ ruiken 😉 en niet uitvallen ook haha.
Alhoewel dat heeft ook wel weer iets, haha.

k5

Favoriete kerstliedje?

Faith Hill – Where Are You Christmas?

Dit liedje komt voor in de film The Grinch zie hieronder, en vind ik sindsdien echt een prachtig nummer. Ik vind Faith Hill sowieso echt een goede zangeres en de uithaal in dit nummer bezorgt mij elke keer weer kippenvel. Als je dit lied niet kent moet je echt even de tijd nemen om hem op youtube te beluisten:

Favoriete kerstfilm?

The Grinch who stole Christmas! Ja dat is echt mijn favoriete kerstfilm, ben verliefd op the Grinch 😀 Vind hem zo goed in elkaar gezet en het kleine dorpje waar alle mensen (de Who’s) wonen is gewoon komt zó gezellig over; echt heerlijk voor op de bank met een dekentje tijdens kerst.
Ook wordt de hoofdrol gespeeld door Jim Carrey: gewoon geweldig!

grinch2

Uit eten of zelf koken?

Beide vind ik erg leuk, maar met kerst zit ik liever thuis om zelf te gourmetten 😉 Uit eten is wel erg druk en er zullen vast veel gezinnen met kids zijn en dan is het knusse er af. Gezellig tafelen met hapjes en drankjes vind ik erg leuk.

k7

Kerstfeestje: organiseren of bezoeken?

Ik denk bezoeken, dat is toch wat makkelijker en heb je thuis niet zoveel mensen over de vloer. En alle voorbereidingen daar krijg ik dan de kriebels van 😉 Ik bezoek wel!

Favoriete cadeautje om te krijgen?

Uuh nagellak? Haha nee hoor, ik vind alles leuk! Als het met liefde is uitgezocht vind ik het altijd leuk om te krijgen, als je ziet dat iemand moeite gedaan heeft voor jou.

k8

Leukste kerstervaring tot nu?

Jaren geleden heeft mijn man mij als verassing meegenomen naar ‘The Blueman Group’. Daar gingen we op kerstavond heen en ik wist van niets (ik trap ook heel makkelijk overal in), we zouden gewoon lekker uiteten gaan in Amsterdam en opeens stond daar een taxi die ons meenam naar het theater, geweldig!
Hieronder een klein fragment van The Blueman Group voor wie ze niet kent; echt fabulous!

Witte kerst: ja of nee?

JAA!! Dat hoort toch gewoon zo?!
Mijn broer woont in Amerika en viert kerst dit jaar in Florida met zijn schoonfamilie. Gisteravond even geskyped en dan zit hij daar in zijn korte broek in de tuin met 28 graden, grrr haha. Ik denk toch dat ik dat heel raar zou vinden, kerst = koud!

k81

Kleuren in de kerstboom?

Nee liever niet. Ik hou niet zo van al dat kitscherige, geen kleuren en engeltjes en beeldjes erin: gewoon ballen en slingers! Liefst wit of gewoon rood.

k6

Jurkjes of winterse truien?

Ik ben echt een jurkjesfreak dus ik ga voor een leuk jurkje!

Vroeg opstaan of lang uitslapen met kerst?

Haha dat ligt eraan hoe laat het de avond ervoor geworden is 😉
Ik ben echt een ochtendmens en ben altijd tussen 7-8 wel klaarwakker en uit bed, maar gisteravond was het erg laat voordat we thuis waren en in bed lagen en ik heb met moeite tot 9 uur in bed gelegen vanochtend. Dat was toch wel echt uitslapen voor mij 😉

k9

Cadeautjes geven of krijgen?

Beide?
Ik koop altijd cadeautjes voor iedereen haha. Wij doen met kerst altijd voor een klein bedrag zoveel mogelijk cadeautjes proberen te kopen ;). En dat worden dan ook de meest vreemde cadeautjes, maar het is gewoon zo leuk om te geven!

k91

Hoe vieren jullie vandaag tweede kerstdag? Met familie of vrienden, of lekker met zijn tweeën?

7 thoughts on “The Christmas TAG

Dankjewel voor jouw reactie!

