Swatch: Gosh Frosted Sand Gold

goshh

Vandaag show ik jullie mijn nieuwe liefde; Gosh frosted sand GOLD! 🙂

Mijn eerste sand lakje, ja echt waar, omdat ik zelf meer van glanzende nagellak ben. Vaak denk ik ook; wanneer zal ik dit lakje nou echt gaan dragen? En bij de meeste sandlakjes denk ik; nooit.. maar daar komt nu verandering in 😉

Deze goudkeurige glitters kon ik gewoon niet weerstaan; na eeuwig te hebben gegoogled op afbeeldingen móest ik gewoon toeslaan; dit lakje is té mooi om te laten gaan!
Ook hadden ze vorige week bij Kruidvat alle Gosh producten 1+1 gratis en tja toen ben ik gezwicht ;). Ik heb Gold en Silver meegenomen, die vond ik het mooiste. De paarse kleur vond ik erg donker en denk ik minder te dragen. Van het zilveren lakje komt binnenkort ook een swatch; ik wacht even op de zon voor mooie foto’s! Dat was helaas niet gelukt met dit gouden kleurtje, waardoor ik maar 2 mooie foto’s heb die ik nog moest bewerken ook.

Hope you’ll like it!

Een inimini klein minpuntje; het verwijderen. Neem er de tijd voor want het is echt hell!

gosh2

Nagellak van Gosh is te koop bij het Kruidvat voor €7,29 per lakje. Volgens mij gaat Gosh uit het assortiment bij Kruidvat en zijn ze daarom vaak met 1+1 gratis te vinden.

Wat hadden jullie tijdens de kerst op je nagels?

29 thoughts on “Swatch: Gosh Frosted Sand Gold

Dankjewel voor jouw reactie!

