Goede voornemens/doelen 2014

2014

Goede voornemens 2014

Eigenlijk doe ik nooit aan goede voornemens; meestal maak ik ze nooit waar, en ik ben eigenlijk wel tevreden met alles op dit moment. Ik hoef niet te stoppen met roken, moet niet afvallen, heb geen dingen waar ik heel erg tegenop zie, nee ik doe niet aan goede voornemens!

Wel heb ik een paar doelen voor mijn blog voor komend jaar, welke ik dolgraag wil behalen 😉 Deze zal ik met jullie delen, omdat ik door jullie ook deze doelen kan waarmaken!

09

– Een eigen domeinnaam
(Hier wordt druk aan gewerkt)

– 500 Bloglovin volgers
(Klinkt misschien wel erg vooruitstrevend, maar hé de afgelopen weken krijg ik zoveel meer nieuwe bezoekers; welkom welkom! En je moet altijd in je eigen dromen blijven geloven; als jij het zelf niet doet, wie dan wel?)

14

– Nieuwe samenwerkingen met bedrijven en PR-bureaus aangaan
(Ook hier wordt al druk aan gewerkt 😉 )

– Een nieuwe camera
(Ik gebruik nu mijn Canon EOS 350D uit het jaar kruik, mag wel een upgrade naar de 7D krijgen aub)

– Een cursus gelnagels aanbrengen/nagelstyliste volgen
(Dit is echt een van mijn dromen; zelf gelnagels met nailsarts zetten in mijn salon! Maar dat doel hoeft nog niet in 2014 hoor haha.)

567b26cabce2e06efa6bca50002f21e3

– Meer vooruitwerken voor mijn blog
(Dit geeft zoveel rust voor jezelf als je wat artikelen in de planning hebt staan, overzicht: daar hou ik van!)

– Blogmeeting te plannen!
(Vorig jaar heb ik al een aantal blogmeiden ontmoet en dat was zó gezellig, zeker voor herhaling vatbaar voor komend jaar als het wat wamrer is ;))

Personal:
– Tatoeage laten zetten
(Dit is mijn persoonlijke doel voor 2014: mijn eerste tatoeage! Hier ben ik al jaren mee bezig, aan het denken wat ik wil, hoe en waar en dit jaar wil ik hem laten plaatsen. Komt binnenkort wel een artikel over if you like!)

Ook ben ik erg benieuwd naar jullie; jullie zijn wel mijn inspiratiebron om elke dag een nieuwe post te plaatsen!
Heb je speciale wensen, ideeën, tips wat je graag zou willen zien op mijn blog? Laat het gerust weten bij de comments!

followers

Bedankt voor al jullie support, lieve berichten en reacties van het afgelopen jaar!

18 thoughts on “Goede voornemens/doelen 2014

Dankjewel voor jouw reactie!

