Geen verzendkosten bij Enchantra!

Ja je leest het goed; dit weekend (4 – 5 januari) betaal je vanaf €10,- geen verzendkosten bij al je bestellingen bij Enchantra (NL + België)!

gratis

En een bestelling vanaf €10,- daar kom je al snel aan! Ik heb vanochtend 3 lakjes van China Glaze besteld, waar ik zó benieuwd naar ben! Ik wilde ze eigenlijk al eerder bestellen maar doordat ze nu in de korting zijn van €5,95 naar €3,87 vond ik de verzendkosten van €4,50 wel erg zonde.. De verzendkosten zijn dan duurder dan de lakjes en toen dacht ik; andere keer maar.

Maar toen ik vanochtend voordat ik naar mijn werk ging even snel over Facebook surfde zag ik opeens bovenstaand plaatje; en tja toen dacht ik; this is the moment!

Ik zal jullie mijn beauty’s laten zien;

Happy HoliGlaze – So Blue Without You
soblue

Happy HoliGlaze – Mingle With Kringle
mingle

Happy HoliGlaze – Your Present Required
yourpresent

Zodra ze van de week binnen zijn komt er natuurlijk een swatch van online! Naar welk lakje zijn jullie het meest benieuwd?

Als je nu ook nieuwschierig bent geworden kijken dan even op Enchantra, ze hebben ook vele leuke (kerst)lakjes in de sale! Ook de collectie van China Glaze ‘On The Horizon’ (feathers) is nu in de aanbieding.

20 thoughts on “Geen verzendkosten bij Enchantra!

  1. Pingback: My first Enchantra order! | justbeingmyselfmaaike

Dankjewel voor jouw reactie!

