Aanbiedingen: 1+1 gratis!

Goedemorgen!

Er zijn op het moment zoveel aanbiedingen, kortingen, sale; overal waar je kijkt is er uitverkoop. Je weet niet waar je moet kijken, wat je moet kopen en of je überhaupt iets nodig heb en móet kopen?
Daarom heb ik besloten om deze keer alleen de 1+1 gratis aanbiedingen voor jullie op een rijtje te zetten. Ik bedoel; als je toch iets moet kopen en je krijgt er iets gratis bij dan is dat toch altijd mooi meegenomen? 😉

Kruidvat: geldig van 7 t/m 12 januari.

rimmel
Yeah; Rimmel! Deze actie loopt al eventjes maar ze gaan gewoon nog door bij het Kruidvat; alle Rimmel nagellakjes 1+1 gratis! Dus ook de nieuwe sandglitter effect lakjes 🙂 Yes we Like!

8x4
Deodorant; altijd handig om een reserve deo bij je te hebben! Eentje extra voor in je tas, voor de voorraad, of voor een vriendin als cadeautje?

geurtjes
Geurtjes; daar kun je nooit genoeg van hebben toch? Ik vind het heerlijk om elke dag een ander geurtje op te sprayen; gewoon om wat keuze te hebben welke geur je vandaag wilt dragen. Gemiddeld gebruik ik zo’n 3-4 verschillende geurtjes om en om, ligt ook vaak aan het seizoen welke geur ik gebruik.

Etos:
Ook bij Etos zijn er veel producten waarbij je nu de 2e gratis krijgt; dat is fijn!

L’oreal: ook deze mooie, nieuwe glitterlakjes zijn nu verkrijgbaar bij Etos!
loreal

Bourjois: bij alle make-up van Bourjois krijg je nu het tweede product gratis! Mascara, eyeliner, lipgloss, oogschaduw, nagellak etc.
bourjois

Nivea: de producten van Nivea gebruik ik zelf ook vaak en ben ik erg tevreden over.
nivea

Fa: elk tweede product gratis. Zelf gebruik ik nu de douchgel van Fa – Mystic Moments; echt een heerlijke geur voor onder de douche!
Fa

Ook Dove, Head & Shoulders, Blistex, Diadermine, Axe, Aquafresh, Zendium, Gilette, Dagravit en Guhl producten zijn nu de tweede gratis bij Etos!

Ga jij nog iets inslaan van bovenstaande aanbiedingen? Of heb je zelf nog een goede actie gezien, let me know 🙂

15 thoughts on “Aanbiedingen: 1+1 gratis!

  1. Leuk! Ik heb al gebruik gemaakt van de Nivea aanbieding, heb een voorraad ingeslagen. Wil nog wat Bourjois producten uitproberen dus een bezoekje aan Etos komt eraan 🙂

Dankjewel voor jouw reactie!

