Gewonnen: 4x Rimmel Salon Pro

IMG_3041-

Vorige week kreeg ik een mailtje van Jhemyla van Beauty & Fashiondat ik deze vier mooie nagellakjes van Rimmel Salon Pro had gewonnen; super leuk!
Het zijn de grote, salon versies van 12 ml en de kleuren zijn prachtig.
Ik ben een groot fan van Rimmel en kan mijn collectie nu weer met 4 mooie lakjes uitbreiden!

De kleuren die ik gekregen heb zijn:

  • #397 Beige Babe
  • #371 Sea Green
  • #307 Grape Sorbet
  • #323 Riviera Red

IMG_3043-

IMG_3044-

Binnenkort zal ik alle lakjes swatchen, welk lakje is jouw favoriet?

35 thoughts on “Gewonnen: 4x Rimmel Salon Pro

Dankjewel voor jouw reactie!

