Verandering naam + eigen domein!

Een aantal van jullie is het misschien al opgevallen; vanaf vandaag heb ik mijn blognaam aangepast en hier een eigen domein van gemaakt!
Jewelyz & Nails wordt nu:  Jewel-nails!

Vanaf vandaag kan je mijn blog ook bereiken via http://www.jewel-nails.nl !

cropped-2.png

Jewel-nails vond ik toch mooier klinken en beter passen bij mijn nieuwe slogan; treat your nails like Jewels; behandel je nagels als juwelen. Oftwel; verzorg je nagels met liefde en zorg, dan zullen ze ook mooi blijven.

Bij deze wil ik ook even gebruik maken om jullie allemaal heel erg te bedanken voor alle reacties, volgers, likes, leuke berichten/mailtjes en alle bezoekjes die jullie brengen op mijn blog! Mede daardoor is dit allemaal mogelijk gemaakt en zal ik het komende jaar ook nog meer gaan uitbreiden; you’ll see! 😉

Thanks

29 thoughts on “Verandering naam + eigen domein!

Dankjewel voor jouw reactie!

