Nailart: Pink glitter dipping

IMG_3205-

Pink glitter dipping & Rimmel Salon Pro #307 Grape Sorbet

Laatst konden jullie de swatch al zien van Grape Sorbet; een zacht roze lakje van Rimmel. Natuurlijk kon ik het ook niet laten om hiermee een mooie nailart te maken, en hoe leuk is roze met roze glitters?

Mijn nagels heb ik eerst gelakt met het roze lakje van Rimmel, toen dit goed droog was bedacht ik om een soort ‘French manicure’ te maken maar dan met roze glitters ipv een witte tip.  Om de glitters goed te laten plakken heb ik de top van mijn nagels met een topcoat gelakt (dit kan ook met een gewoon transparant lakje) zodat het goed kan plakken.

IMG_3217-

Je moet je nagels wel snel dippen in de glitters want een topcoat droog vrij snel ;). Dit roze glitterpotje heb ik destijds eens gekocht bij een op=op winkeltje voor een euro, misschien dat ze er nog zijn (eerlijk gezegd geen idee).

De nagel van mijn middelvinger is zo kort dat ik die niet wilde dippen in een glitterbom, en hier heb ik met een metallic striper van MAX (Action) diagnole strepen meegemaakt.

Wat vinden jullie van deze roze glitterexplosie? Like or dislike?

31 thoughts on “Nailart: Pink glitter dipping

Dankjewel voor jouw reactie!

