Gosh Frosted Silver ft. Essie

IMG_3085-

Gosh Frosted Silvet ft. Essie

De sandlakjes zijn helemaal hot & happening; verschillende merken hebben al een sandlakje uitgebracht en zo heeft ook Gosh hier 3 kleuren in uitgebracht; Purple, Silver & Gold.
Silver & Gold heb ik afgelopen december gekocht, omdat ik het echt feestelijke lakjes vond voor de feestdagen! Ik heb ze ook beide gedragen tijdens de kerst, en iedereen heeft het wel opgemerkt 😉

Omdat deze sandlakjes van Gosh ook nog een aardige hoeveelheid glitters bevatten, vind ik het erg leuk om deze lakjes als accent nagel te gebruiken. Zo leidt het niet teveel af en kan je het veel combineren. Ook gebruik ik de lak zo veel vaker en is het geel hel om het eraf te halen, een nagel lukt nog wel 😉

IMG_3087-

Het roze lakje is van Essie – Boom boom room en is een prachtige, volle roze kleur die in twee laagjes prima dekt. Over Essie ben ik altijd wel tevreden; fijne kwast en dekking en ook de draagtijd is prima.

IMG_3090-

Nog even een close-up:
IMG_3090-0

Hebben jullie ook sandlakjes in jullie stash? En wat vinden jullie van deze zilveren lak van Gosh?

34 thoughts on “Gosh Frosted Silver ft. Essie

Dankjewel voor jouw reactie!

