Nailart: Kitch me if you can

catrice2

Deze roze, glinsterende topcoat van Catrice – Kitch me If you Can heb ik gecombineerd met China Glaze – Gothic Lolita waarvan je de swatch gisteren al kon zien.
Met een laagje heb je aardig wat glitters, maar door de hoeveelheid transparante nagellak in het flesje heb je ook vrij veel lak op je nagel en ben ik snel geneigd om nog een extra laagje glitters aan te brengen.
Op deze foto’s heb ik ook twee laagjes van deze blinkende topcoat aangebracht.

Catricetopcoat

Catrice – Kitch me if you can is te koop bij Kruidvat voor €2,99.

catrice

Houden jullie van glitterende topcoats? Welke is jouw favoriet?

23 thoughts on “Nailart: Kitch me if you can

Dankjewel voor jouw reactie!

