Music makes my day #1

Ik ben echt dol op muziek, kan urenlang muziek luisteren en verder niets doen, of juist van alles doen; ik kan me prima concentreren met muziek op, kan liedjes meezingen en ken lyrics na een keer luisteren uit mijn hoofd (zo niet zoek ik ze meteen op op internet!), hoor ik een nieuw onbekend nummer; moet ik meteen googlen wie het zingt en welk nummer het is; tja I love music & music makes my day!

Het nummer wat deze week echt ‘my day’ heeft gemaakt is het nieuwe, prachtig gezongen nummer van Ellie Golding. Ik vond haar vorige nummer ‘Burn’ ook prachtig (oh en die videoclip is ook amazing! Zeker even opzoeken als je hem nog niet kent/gezien hebt).

Nu is het de beurt voor haar nieuwe hit; How long will I love you, kijk en geniet mee:

Welk nummer zit deze week al de hele tijd in jouw hoofd?

9 thoughts on “Music makes my day #1

  1. Geweldig nummer, haar langzame nummers zijn echt goed (cover van Elton John). De laatste tijd speelt Stromae’s rendez vous in mijn hoofd, maar vooral omdat ze die telkens spelen op de radio.

Dankjewel voor jouw reactie!

