Nailart: So blue without you

IMG_3366-

Het is toch echt winter, het wordt komende dagen alleen maar kouder en het sneeuwt zelfs in sommige delen van het land..
Ik hou er niet zo van, de winter, de kou en de korte donkere dagen. Ik heb vaak last van mijn jaarlijkse winterdip en door het lakken van mijn nagels kan ik mijn gedachten even opzij zetten.

IMG_3371-

Ik begon met Rimmel #842 Too cool too tango; wat hou ik van deze, lieve, zachte lichtblauwe kleur. Dit lakje is echt een favoriet van mij en die heb je afgelopen nailarts ook vaker voorbij zien komen 😉
Ik heb mijn pink en middelvinger met mijn dottingtool ingekleurd, de lakjes die ik hiervoor gebruik heb zijn China Glaze – So blue without you en China Glaze – Sunday Funday.

Op mijn wijsvinger en ringvinger heb ik een diagonale lijn gemaakt en op mijn ringvinger een fimostrikje geplakt, op mijn wijsvinger glitters gedoopt 🙂

IMG_3370-

25 thoughts on “Nailart: So blue without you

Dankjewel voor jouw reactie!

