Nieuw: DKNY – Be Delicious Fresh Blossom

IMG_3329-

Afgelopen kerst kreeg ik een cadeaubon van de ICI Paris; hartstikke leuk! Afgelopen weken heb ik al veel gekeken, geroken en gesnuffeld bij de ICI Paris en twijfelde vooral heel erg. Zou ik voor een paar mooie lakjes gaan, of een lekker geurtje voor mijzelf?
Nagellak heb ik al genoeg natuurlijk *ahum 😉 en geurtjes kan je nooit genoeg hebben!

IMG_3332-

Ik heb zelf drie geurtjes die ik zo om en om gebruik, en een vierde luchtje erbij leek mij perfect. Dus het snuffelen kon beginnen. Ik heb aardig wat geurtjes bekeken en geroken, maar dit geurtje van DKNY bleef mij het meest bij; wat een heerlijk, frisse en zachte bloemige geur is dit!

En ook niet onbelangrijk; wat een mooi design! De flacon is net zoals de standaard ‘Be Delicious’-lijn in de vorm van een appel maar dan in een roze tint wat het net even iets speciaals geeft.

IMG_3330-

DKNY omschrijft de geur zelf als een sprankelende cocktail van grapefruit, cassis en zongerijpte abrikoos ontmoet een bloeiend bloemenhart van lelietjes-van-dalen en rozenblaadjes omringd met stralende jasmijn. Blonde houtsoorten en een zacht huidakkoord maken deze naar appel geurende sensatie af.

IMG_3340=

Be Delicious Fresh Blossom 50ML is voor €54 verkrijgbaar bij de ICI Paris.
(30ML – €36,45 en 100ML – €76,68)

Welk geurtje gebruik jij op dit moment?

25 thoughts on “Nieuw: DKNY – Be Delicious Fresh Blossom

Dankjewel voor jouw reactie!

