Swatch: Essence Sparkle Sand Effect #182 Hello Rosy

IMG_3759_

De nieuwe collectie van Essence spotte ik gisteren bij ons al in het Kruidvat; wat een prachtige, nieuwe lakjes zijn erbij gekomen!
Vooral veel glitters, glittertopcoats en ook veel sand-effect lakjes; keuze genoeg 😉
Uit de gewone collectie nam ik een lakje mee wat mij meteen aansprak; #182 Hello Rosy.

Ik beken; dit is mijn nieuwe, ultieme, favoriete lakje! Wauw, wat een prachtige, oudrose kleur; donkerrode glitters erin; lief en zacht; liefde op het eerste gezicht.

Er zijn zeker twee laagjes nodig voor een volledige dekking, maar dat vind ik totaal geen probleem. Het kwastje is vrij breed en dik, wat wel iets lastig lakken is door de enorme hoeveelheid glitters en sandstructuur. Misschien is dit een kwestie van wennen 😉 Ook een klein ding; even wat langer wachten met een tweede laagje, anders ga je door het structuur van de eerste laag heen.

That;s all; kijk mee naar onderstaande foto’s van dit mooie sandlakje!

IMG_3747-

IMG_3750-

IMG_3753-

Hebben jullie de nieuwe collectie nagellak van Essence al gespot in het Kruidvat?

27 thoughts on “Swatch: Essence Sparkle Sand Effect #182 Hello Rosy

Dankjewel voor jouw reactie!

