Personal #1

Even een persoonlijk bericht waarom ik gisteren en de komende dagen minder snel zal reageren op posts/Instragram/Facebook etc; mijn smartphone is donderdag gestolen.. In de Action notabene, grrrr!
Heel de Action doorgezocht, camerabeelden bekeken maar helaas.. Gisteren online aangifte gedaan en dan even onze inboedelverzekering inschakelen, kijken of dat wat oplevert.
Ik vind het gewoon erg vervelend dat iemand zo onbeschoft is om spullen van iemand anders te stelen. Er staan persoonlijke foto’s op, berichten, etc.. waar ik erg aan gehecht ben en een ander niets aan heeft.

Om even een positieve switch te maken aan deze post:
250 followers!

Echt wauw; hartstikke leuk en lief en geweldig dat er zoveel meiden (ook mannen?) zijn die mijn blog de moeite waard vinden om dagelijks te volgen; dankjulliewel!

thanks2

22 thoughts on “Personal #1

  1. Wat balen zeg dat je mobiel is gejat! En wat een ellende geeft het altijd plus nog al je persoonlijke foto’s en berichten die je kwijt bent…ik vind het heel erg voor je. ik hoop dat je in ieder geval van de verzekering een nieuwe krijgt; is de materiele schade tenminste gedekt..

  2. jeetje wat rot van je mobiel zeg! Kan daar ook nooit bij in komen dat iemand niet met zijn tengels af kan blijven van ander mans spul, bah! Marktplaats in de gaten houden en de doos van je mobieltje bij de hand houden ivm de IMEI(ofzo)nummer, als die overeen komen hoppa, dan weet je genoeg!

Dankjewel voor jouw reactie!

