Nails vs Nails #2: Valentijnsdag

Valentijns_

Het is februari en aanstaande vrijdag is het Valentijnsdag; een perfect onderwerp voor onze Nails vs Nails.
Dit is een maandelijkse ‘competitie’ die ik aanga met Imke van IonTrend. We kiezen elke maand een thema en maken hier op eigen manier een passende nailart bij.

Kijk mee voor de Valentijnsnailart van Imke!

Lieve Valentijn, vandaag heb ik een hele speciale nail art gemaakt. De nail art heb ik zelf gemaakt, maar het idee kwam origineel van polishartaddict.com. Ik ben dol op die zoete pastelkleurige snoepjes met lieve boodschappen.

Een goed begin begin is het halve werk. Dat geldt ook voor nail art. Ik heb eerst een laagje Trind Nail Repair aangebracht als base coat. Toen deze droog was heb ik met een hele lichtroze kleur al mijn nagels gelakt.

Valentijn1

Om de verschillende hartjes te maken ben ik op zoek gegaan naar verschillende pastelkleuren. Ik koos voor nagellakjes met een cream finish. Het merk dat je gebruikt maakt niet uit, zo lang de kleuren maar lief en zoet zijn.
Met een dottingtool heb ik de hartjes op mijn nagels gemaakt. Om te teksten op de hartjes te maken heb ik een felle kleur roze gebruikt en stamping plate BM-425. Deze plate komt uit de Bundle Monster Create Your Own collectie.
Als laatste heb ik een laagje Sally Hansen Insta Dri top coat gebruikt om de kleuren wat feller te maken en om mijn nail art een mooie glans te geven.

Valentijn2

Een hele fijne Valentijnsdag.
Liefs, Imke

Hieronder mijn Valentijnsnailart:

Over 4 dagen is het zo ver; Valentijnsdag; de dag der Geliefden, maar ook een uitstekend excuus voor een nailart! Daarom is ‘Valentijnsdag’ het onderwerp van deze tweede Nails vs Nails.
Ik ben begonnen met een basislaag van Essie – Fuji over drie nagels en Rimmel #405 Rose Libertine op mijn wijsvinger. Ik hou van een accentnagel ;-).

IMG_3562-

Verder heb ik Rimmel #262 Ring a Ring o’Roses gebruikt, en met deze twee Rimmels een hart gemaakt op mijn middelvinger, ook een hart door middel van dots gemaakt op mijn ringvinger en een rijtje dots op mijn pink.

Door deze drie kleuren te gebruiken voor je gehele nailart houd je toch rustig en overzichtelijk.

IMG_3552-

Op mijn accentnagel heb ik met witte dots een hart gemaakt, hoe kan het ook anders voor Valentijnsdag!, en omdat ik het wat saai vond heb ik deze ingekleurd met een glitterlakje. Glitters, hartjes en dots; I love it!

Fijne Valentijn!
Mirjam

22 thoughts on “Nails vs Nails #2: Valentijnsdag

Dankjewel voor jouw reactie!

