Pers: Gosh Polish Summer Collection 2014

Gosh

Overal in de winkel liggen de nieuwe collecties van het voorjaar/zomer 2014 al; nieuwe kleuren, texturen, glitters, pasteltinten; I love it! Vooral pastelkleuren zijn mijn favoriet; peach vind ik echt een heerlijke kleur voor op mijn nagels.

Gosh komt nu met een collectie met maar liefst 5 (!) verschillende pastelkleuren in textuur lak, oftewel de beroemde Frosted Sand lakjes. Afgelopen december 2013 had Gosh hier al drie kleuren van uitgebracht; Silver, Gold en Purple.

Hieronder zie je de vijf vrolijke opvolgers voor het voorjaar:

Frosted Nail Lacquer #05 Frosted Rose €7,29
05_FrostedRose{N}{E}_7,29

Frosted Nail Lacquer #06 Frosted Soft Pink
06_FrostedSoftPink{N}{E}_7,29

Frosted Nail Lacquer #07 Frosted Soft Coral
07_FrostedSoftCoral{N}{E}_7,29

Frosted Nail Lacquer #08 Frosted Soft Blue
08_FrostedSoftBlue

Frosted Nail Lacquer #09 Frosted Soft Green
{14}Frosted_NailLacquer

De nieuwe Frosted collectie van Gosh ligt vanaf deze maand in de winkel en is te koop voor €7,29.

Wat is jouw favoriet kleurtje uit deze collectie?

19 thoughts on “Pers: Gosh Polish Summer Collection 2014

  1. ik zie eindelijk eens wat anders als catrice en essence… die zie je overal voorbij komen haha, maar wow wat een mooie kleuren zijn dit, ik wilde eerst een paar noemen maar toen dacht ik en deze is ook mooi en deze ook, laat maar ik vind ze allemaal mooi!!

Dankjewel voor jouw reactie!

