Steve Madden laarsjes

steve1

Ook ik shop graag online; ideaal vind ik het! Lekker liggend op de bank met je laptop door leuke webshops bladeren, genieten van alle mooie fashion die je tegenkomt en laarzen zijn een van die dingen waar ik nóóit genoeg van kan hebben! (Op nagellak na dan 😉 ).

Nu ben ik opzoek naar wat ‘stoerdere’ laarsjes en ook praktisch; waar je gewoon lekker een middag mee kan wandelen, die je meeneemt met een weekendje weg; gewoon stoere boots maar dan vrouwelijk; je weet wel!
Je broek moet in je laarsjes passen maar hé ik wil ze ook kunnen combineren met een leuk jurkje, of stel ik nu teveel eisen?

Uiteindelijk kwam ik deze cuties van Steve Madden tegen op Intreza; zijn ze niet leuk?!

steve2

Vooral het blauwe/turqoise detail aan de achterkant van de laarsjes vind ik persoonlijk erg leuk; ik hou van kleine details die een laars toch weer anders maken! Dat ritje erbij ook; helemaal leuk.
Ze zijn nu ook afgeprijsd van 99,99 voor 39,99: heel erg verleidelijk om deze laarsjes in te slaan! Maar toch heerst er twijfel; en ik zeg altijd: bij twijfel niet doen.

Help, wat vinden jullie? En wat voor laarsjes draag jij graag?

10 thoughts on “Steve Madden laarsjes

Dankjewel voor jouw reactie!

