New: Catrice Crushed Crystals #04 Oyster & Champagne

IMG_3834-

Catrice Crushed Crystals; een hele mond vol maar zo heet de nieuwe collectie sand & glitterlakjes van Catrice die sinds kort in de winkels ligt.
De collectie is vrij uitgebreid en bevat veel verschillende kleuren, ik kon moeilijk kiezen maar ik heb me beperkt tot maar twee lakjes! Ben best trots op mezelf hihi ;).

Het eerste lakje wat meteen mijn aandacht trok is #04 Oyster & Champagne; goud, glitters, dit ziet er toch prachtig uit! Alleen het flesje is al om bij weg te zwijmelen, tenminste voor mij dan ;). Het deed mij meteen aan het strand denken, de zanderige kleur en kleine zeesterren en glinsteringen die ik er in zie; zomer!

IMG_3846-

Op onderstaande foto’s draag ik twee laagjes,Ā en zoals je ziet zie je mijn tips hier nog duidelijk doorheen. Een derde laagje deed ik vervolgens op mijn middelvinger maar ik zag geen duidelijk verschil, alleen dat de laag nagellak die op mijn nagel was nu erg dik werd. Hmm, ik vind de glitters en textuur echt heel tof maar ik denk dat hij beter uitkomt over een wit lakje. Dat gaan we dus binnenkort maar eens uittesten, niet?

IMG_3824-

IMG_3824-0

IMG_3837-

Hebben jullie ook al de Crushed Crystals bewonderd in de winkels, of misschien zelfs al ingeslagen? Ik ben benieuwd welke lakjes jij helemaal top vindt, laat het weten via de comments!

36 thoughts on “New: Catrice Crushed Crystals #04 Oyster & Champagne

Dankjewel voor jouw reactie!

