Essie – All Tied Up

IMG_3618-

Een prachtige oudroze lak met gouden shimmer erin; All Tied Up van Essie!
Dit is mijn favoriete herfstlakje, maar toen ik vorige week in mijn handen had en hem zo zag schitteren dacht ik; ik wil je nu op mijn nagels! 😉

Met een laag is deze lak al perfect dekkend. All Tied Up is van de zomercollectie 2012, en volgens mij niet meer te koop in de winkels maar nog wel verkrijgbaar via Ebay.

IMG_3621-

IMG_3628-

IMG_3633-

Vandaar dat ik mijn her-liefde heb ontdekt, en dit dolgraag met jullie wilde delen ;). Geniet mee van All Tied Up en laat weten wat jullie van deze ‘herfst’-lak vinden.

26 thoughts on “Essie – All Tied Up

  1. Hoi, ik ben ook een soort van fan van essie! Ik heb er nog geen lakjes van (vandaar soort van) maar zou er wel heel graag willen. Elke foto van een essie lakje is zo mooi, dus mijn vraag is eigenlijk of je een gel top coat gebruikt… Of is het enkel het essie lakje met een normale topcoat? Groetjes beautyworldvanlaura.wordpress.com

    • Hallo Laura!
      Op deze foto’s gebruik ik helemaal geen topcoat, omdat ik er vaak nog een nailart overheen maak. De meeste Essie lakjes hebben van zichzelf al een hele mooie glans en dan gebruik je de topcoat alleen zodat hij langer mooi blijft op je nagels.
      Soms heb je bij de Etos lakjes van een oudere collectie in de opruiming/korting, of hebben ze een leuke actie ermee. Moet je maar eens in de gaten houden, misschien kan je dan binnenkort je eerste Essie lakje kopen! 😉

Dankjewel voor jouw reactie!

