China Glaze – Sunday Funday

IMG_3918-

Ruim een maand geleden had ik bij Enchantra nog wat lakjes van China Glaze besteld. Ik kom er maar niet aan toe om alle lakjes te swatchen 😉 maar toen het afgelopen weekend zulk lekker zonnig weer was, greep ik meteen naar dit frisse, lichtblauwe lakje ‘Sunday Funday’.

De dekking hiervan is volledig met twee laagjes. Ik vind de lakjes van China Glaze prettig lakken, het kwastje is niet erg breed maar de substantie van de lak is vrij romig waardoor het zich heel gemakkelijk over je nagel verdeeld.
En de kleur; heerlijk fris blauw, love love! 🙂

IMG_3919-

IMG_3921-

Hier hou ik echt van; een fris kleurtje op je nagels, de zon die lekker schijnt! Ik kan niet wachten tot het voorjaar, jullie ook?

34 thoughts on “China Glaze – Sunday Funday

Dankjewel voor jouw reactie!

