Kiko Nail Lacquer #377

IMG_3792-

Kiko Nail Lacquer #377


Twee jaar geleden was ik in Milaan en spotte ik een géweldige winkel met allerlei make-up en nagellak gesorteerd op kleur; een regenboog kwam op mij af! Wauw; ik was meteen onder de indruk en heb destijds 4 nagellakjes gekocht. Een van de kleuren die ik nog nooit heb laten zien is #377: lief, zacht roze.

De kleur vind ik prachtig; erg lief en zoet. Ik zal hem in het voorjaar zeker vaak gaan dragen. Jammer is wel dat het 3 laagjes nodig heeft voor een volledige dekking, maar dit kan ook aan de lichte kleur liggen. Mijn andere nagellak van Kiko is met 2 laagjes volledig gedekt.

IMG_3786-

IMG_3789-

IMG_3781-

Kiko is een heel bekend make-up merk en heeft vooral haar winkels in Duitsland, Frankrijk & Italië. Nog niet in Nederland, wat natuurlijk erg jammer is, maar een tripje naar Italië vinden we ook niet erg 😉
Qua make-up is Kiko heel uitgebreid, maar ik beperk mij alleen tot de nagellak. Gemiddeld kost een lakje van Kiko €2,50 – €4,90 voor 11ml.

Kiko heeft ook een webshop en verzendt voor €7,90 (orders onder de €49,-) en voor €3,- (orders boven de €49,-) ook naar Nederland! Slim is dan om samen met een groep vriendinnen wat te bestellen; want €3,- verzendkosten is niet verkeerd!

31 thoughts on “Kiko Nail Lacquer #377

Dankjewel voor jouw reactie!

