Swatch: Rimmel London Lycra Pro #352 Posh Spice

IMG_3940-

Elke keer als ik dit lakje pak moet ik denken aan de Spice Girls. Niet door deze zacht rode kleur, maar door de naam van dit lakje ‘Posh Spice’.
Goed, Spice Girls zijn old scool en daar denk ik nu liever niet meer aan 😉 In tegenstelling tot dit lakje; ik vind de kleur prachtig!

Op deze foto’s draag ik twee laagjes, en als je goed kijkt zie je op mijn wijs- en middelvinger mijn tip heel lichtjes er doorheen. Hier kwam ik achter toen ik de foto’s al had gemaakt, maar dit ligt er net aan hoe dik de laag is die je over je nagels aanbrengt.

IMG_3941=

IMG_3944-

Over de Rimmel London Lycra Pro lakjes ben ik erg tevreden; de samenstelling is erg fijn om te lakken, de lak is erg makkelijk te verdelen over je gehele nagel, en ook droogt hij vrij snel.
Deze collectie is in een nieuw jasje gestoken en verkrijgbaar voor €6,99 bij Kruidvat en Bol.com.

Hebben jullie ook lakjes van de Rimmel London Lycra Pro lijn in jullie stash?

23 thoughts on “Swatch: Rimmel London Lycra Pro #352 Posh Spice

Dankjewel voor jouw reactie!

