Nieuwe smartphone + telefoonhoesje!

Eindelijk; ik heb een nieuwe smartphone!

Drie weken geleden is mijn telefoon gestolen. Nadat ik mijn telefoon had laten blokkeren en aangifte had gedaan moest ik toch eens gaan kijken voor een nieuwe telefoon; want zonder telefoon ben je tegenwoordig nauwelijks bereikbaar.

IMG_4106-

Uiteindelijk heb ik vorige week mijn nieuwe smartphone gekocht (gewoon exact hetzelfde model als hiervoor) de Samsung Galaxy Express. Hier was ik tevreden over, en ik zag geen reden om nog meer energie te steken in het uitzoeken van allerlei smartphones; deze is perfect! Niet overdreven groot, niet te klein, genoeg megapixel voor leuke Instagram foto’s en natuurlijk 4G voor een snel internet; wat meer maakt een mens nog gelukkig? (Uuh.. nagellak?!)

IMG_4097-

Bij een smartphone hoort natuurlijk ook een stevige cover, want tja die was natuurlijk ook gestolen 😉 Na wat Googlen kwam ik op Hoesjes.nl waar ik een groot assortiment aan diverse telefoonhoesjes voor een schappelijke prijs vond.
Ik wilde wel een hoes die ook mijn scherm beschermde tegen krassen, en koos voor een flipcover. Je hebt keuze uit diverse kleuren maar waar mijn oog meteen op viel was dit géweldige zebraprintje!

IMG_4100-

Op deze website kies je het merk toestel wat je hebt, zoals ik een Samsung, en daar vind je alle modellen die Samsung op de markt heeft gebracht. Hier klik je jouw toestel aan, bijvoorbeeld de Galaxy S4, en hier krijg je meteen een overzicht van tientallen Samsung Galaxy S4 hoesjes, wel liefst 62 pagina’s (genoeg keuze dus 😉 )!

Hoesjes4

Voordeel van Hoesjes.nl: als je voor 22:30 uur besteld heb je je hoesje de volgende dag al in huis! En je betaald géén verzendkosten.

Wat voor smartphone heb jij? En heb je nog leuke tips of adviezen voor hoesjes?

21 thoughts on “Nieuwe smartphone + telefoonhoesje!

  1. Ik heb een HTC One (M7) en ik haal mijn hoesjes voornamelijk van eBay. Heb lange tijd een wallet case gehad waar je ook pasjes en papier geld in kon doen, maar ik ga nu weer opzoek naar een ‘gewoon’ hoesje.

Dankjewel voor jouw reactie!

