Tip: Sally Hansen 1+1 gratis bij Bol.com

Actie Bol

TIP: Sally Hansen 1+1 gratis!

Bij Bol.com zijn alle lakjes van Sally Hansen nu 1+1 gratis; leuke actie als je nagellak wilt van goede kwaliteit.

Zelf gebruik ik de Insta-DRY topcoat. Dit is een topcoat die een prachtige glanslaag achterlaat en bij mij dagenlang mooi blijft zitten! Ik gebruik deze topcoat al zo’n twee jaar en ben erg tevreden!

Instadry

Ook handig is de Cuticle Rehab nagelriemverzorging €8,99, een handige pen die je nagelriemen voedt en verzorgt zodat deze minder droogt zijn en weer zacht aanvoelen. Hier heb ik geen ervaring mee, maar het klinkt veelbelovend! Sowieso vind ik dit soort pennen altijd handig om mee te nemen en gebruik ze daardoor ook heel makkelijk.

Van Sally Hansen heb je ook veel verzorgende producten voor stevige nagels, zoals de Nailgrowth Miracle of de Nail Nutricion die ik vaak als basecoat gebruik.

De meest bekende lakjes zijn denk ik de Fuzzy Coats; leuke kleurtjes voor over een mooi lakje heen!
Fuzzycoat
Erg leuk voor het voorjaar! Bestel je ze vandaag nog voor 23:00 uur, dan kan je morgen al je nagels lakken.

Heb je zelf nog een leuke tip of aanbieding? Let me know 🙂

10 thoughts on “Tip: Sally Hansen 1+1 gratis bij Bol.com

  1. Thanks voor de tip! Die fuzzy top coats zou ik wel willen hebben! Eens even denken of mijn bankrekening het toelaat (ook al is het nu wel heeeel verleidelijk)

Dankjewel voor jouw reactie!

