Spam again!

Spam

Het is weer tijd voor een spam-artikel!
Ik vind het altijd leuk om nieuwe blogs te ontdekken en zie ook veel nieuwe reacties op mijn blog voorbij komen en ook nieuwe volgers; welkom en bedankt voor alle leuke reacties en het volgen van mijn blog!
Als je mijn blog nog niet volgt en het leuk vindt om mij te volgen kan dat via Bloglovin’. Ook plaats ik dagelijks foto’s van nailarts, mijn katten of iets bijzonders op Instagram, en heb ik een speciale Facebook-pagina voor mijn blog waar alle posts ook op staan.

Vandaag mag je reclame maken voor jouw blog, website of webshop!
Vertel even wie je bent, waar je blog/site over gaat en laat natuurlijk de link hiervan achter zodat wij jou ook kunnen bezoeken!

29 thoughts on “Spam again!

  1. Wat fijn dat we mogen spammen. 🙂 Voor een beginnend blogger (that’s me) ideaal om wat meer naamsbekendheid te geven aan mijn blog.

    Op lovelowbudget.wordpress.com deel ik low budget koopjes, low budget tips en deel ik mijn low budget pareltjes met de rest van (bloggend) Nederland.

    Wellicht dat er in de loop van de tijd meer verschillende artikelen op komen, maar nu houd ik het eventjes zo. Tips zijn altijd welkom. BE

Dankjewel voor jouw reactie!

