Nails vs Nails 3.0 Lente

Nailsvs

Het is de tweede maandag in Maart, en dat betekend tijd voor Nails vs Nails met Imke! Het onderwerp is dit keer ‘Lente‘ natuurlijk, je kan er nu niet meer om heen; wat een heerlijk weer.

Kijk en geniet mee van onze nailarts; en vertel welke nailart jou het meest aanspreekt!

ImkeIontrend.nl

Hallo allemaal! Heb je ook zo genoten van het lenteweer dit weekend? Ik wel en het kostte me dan ook totaal geen moeite om een nieuwe nail art te bedenken voor onze Nails vs Nails van maart. Ik had zin om een vrolijke en lieve nail art te maken en heb een skittlette gemaakt met roosjes.

Maart

Mijn wijsvinger en pink heb ik gelakt met Corail Printanier, een prachtige koraalkleurige nagellak uit de 10 Days No Chips lijn van Bourjois Paris. Mijn duim, middel- en ringvinger heb ik wit gelakt met een nagellak van Sally Hansen. Ik heb op alle nagels twee laagjes gebruikt.

Maart2

Toen de basis klaar was, kon het leuke werk beginnen. Om de roosjes te maken heb ik Corail Printanier en Miss Lavender van Essence gebruikt. Voor de blaadjes heb ik Spriritual Sonic van P2 gebruikt uit de limited edition Let’s Rock. Ik heb ook een paar zwarte stipjes toegevoegd voor het contrast. En als laatste heb ik op mijn wijsvinger en pink een pareltjes geplakt.

Ik hoop dat je het leuk vond om te zien. Ik zal de komende weken meer lente geïnspireerde nail arts maken en die kun je zien op mijn blog www.iontrend.nl.

Mirjam – Jewel-nails.nl

Het thema voor deze derde Nails vs Nails is: lente! Dat kan ook haast niet anders als je de afgelopen dagen zulk heerlijk mooi weer had; echt genieten.

Het lakje wat mij meteen aan de lente deed denken is Tart Deco van Essie; een prachtige peachy kleur, met een romige finish. Ook vind ik tulpen echt een teken van het begin van de lente; en moesten er dus tulpen op mijn nagels!

IMG_4283-

Ik heb alles met mijn stripers gemaakt; onder andere van Essence, Fogan en Max. Eerst begon ik met de tulp zelf, twee dunne gele lijntjes die langzaam uitlopen naar een breder stuk.
Een heel nauwkeurig werkje, maar als je hier even de tijd voor neemt krijg je een mooie tulp! Hierna maak je met een groene striper de steel, en heb ik op alle nagels met drie verschillende kleuren groen gras gemaakt.

IMG_4284-0

Op mijn middelvinger heb ik een kuikentje gemaakt; ik vind pluizige kuikentjes zó schattig en met mijn gele striper heb ik dit kuikentje getekend. Oogjes, haartjes, een snaveltje en klaar! Mijn pink heb ik expres leeg gelaten zodat het niet te druk werd.

Wat vinden jullie van deze lente nailart? Zijn jullie al helemaal in de lente-sfeer?

15 thoughts on “Nails vs Nails 3.0 Lente

  1. Pingback: Tutorial: lente nailart | Jewel-Nails.nl

Dankjewel voor jouw reactie!

