Inspiratie: lente nailarts!

Oh het is zo lekker weer vandaag; heerlijk die zon! Ik krijg er echt een lente gevoel van en merk dat ik nu ook steeds pastelkleurtjes pak die ik op mijn nagels wil.
Om nog meer in de lente sfeer te komen heb ik wat lente nailarts uitgezocht; leuk om naar te kijken, nóg leuker om na te maken!

Lente2
Een mooie en typische lente nailart: een tuin vol met bloemen!

Lente6
Meerdere soorten nailart maar allemaal met pastelkleurtjes; stippen, strepen, cakejes.

Lente14
Prachtige kleurencombinatie; fel groen met lichtblauw; bloemen gecombineerd met strepen en stippen. Ben je nou nog niet zo handig met nailart? Met een dun kwastje verticale strepen zetten (om en om met een andere felle kleur) is ook al een heel leuk gezicht!

Lente15
Heel erg leuk die kleine bijtjes, ook hier is weer veel met stippen gewerkt, dat maakt een nailart al snel heel leuk.

Lente17
Ik heb wel een zwak voor bijen-nailarts 🙂

Lente28
Dit vind ik echt een prachtige combinatie: lichtblauw met grote zonnebloemen; love it!

Lente29
Ook een mooi contrast; rustig wit met zonnebloemen.

Welke lente nailart is jullie favoriet? En welke nailart zou je willen zien bij Jewel-Nails? Laat het gerust weten bij de comments.

21 thoughts on “Inspiratie: lente nailarts!

Dankjewel voor jouw reactie!

