Mooie tassen bij MyNewBag!

Wat hebben nagellak en damestassen met elkaar gemeen? Je kan van beide nooit genoeg hebben! ;)

Mynewbag3

En dat is ook heel logisch want je hebt zoveel verschillende soorten, vormen en kleuren. Als ik een dagje ga shoppen neem ik een klein handtasje mee die mag opvallen, leuk kleurtje of printje; prima!
Als ik naar mijn werk ga dan moet er een lunchpakketje inpassen, mobiele telefoon, make-up tasje, flesje drinken en nagellak natuurlijk; dus een grotere (schouder)tas of shopper is hier ideaal bij.

Mynewbag
Vrolijke kleurtjes voor het voorjaar; like, love: need!

Ik ben vaak aan het rondsnuffelen naar de ideale tas; niet te groot/niet te klein, met wat handige vakjes in de binnenkant, stevige goede kwaliteit en ook een leuk prijsje natuurlijk.
Tijdens mijn zoektocht kwam ik op de leuke webshop My New Bag ; hier verkopen ze mooie tassen van echt leer, in verschillende maten en designs. Elke twee weken krijgen ze een nieuwe collectie tassen binnen; dus de collectie is helemaal up-to-date!

Mynewbag2
Ook verkopen ze deze classy modelen; past overal bij en er past zeker genoeg in.

Speciaal voor jullie heb ik een leuke kortingscode die te besteden is in de webshop van My New Bag!
Met de code MNB10 krijg je 10% korting op je totaal bedrag (Geldig tot en met eind april). Ook betaal je géén verzendkosten.

Kan je nou echt niet wachten op je nieuwe tas? Besteld hem voor 21:30 en je hebt hem de volgende dag al in huis, of om je arm 😉

Wat is jouw favoriete tas, een grote shopper of een klein handtasje? En ga je voor kleur of classy?

8 thoughts on “Mooie tassen bij MyNewBag!

Dankjewel voor jouw reactie!

