Catrice Luxury Lacquer Sand’Sation #07 TropiCoral

IMG_4478cy

In totaal heb ik vier lakjes gekocht van de Luxury Lacquer Sand’Sation lijn van Catrice: Catrice #02 Maliblue , Catrice #06 It’s a PINKini World, #05 Strawberry Bayquiri en als laatst kocht ik #07 TropiCoral.

IMG_4474c

TropiCoral is een lief, koraalkleurig lakje wat ik werkelijk een prachtige kleur vindt! Op de lak zelf staat aangegeven ‘Apply 2x’ en dit is ook wel nodig zodat je je tips er niet doorheen ziet. Eventjes wachten tot de eerste laag erop zit en met een tweede laagje ziet het er mooi en dekkend uit.

IMG_4480c

Wat mij wel opvalt aan al deze Sand-lakjes is als je ze nét lakt ze heel glanzend zijn, en je twijfelt of dit echt wel een zandstructuur heeft? Na een minuut zie je het al opdrogen en komt de zandstructuur tevoorschijn!

Tropicoral vind ik samen met Maliblue een van de mooiste lakjes van deze Sand’Sation collectie, ze zijn absoluut mijn favoriet!
Alleen vandaag nog kan je twee lakjes van Catrice halen voor €5,00, dus je als deze lakjes nog wilt bemachtigen zou ik snel zijn 😉 Volgende week zijn ze ook gewoon te koop maar dan voor €3,59 per stuk.

Welke lakjes uit de Luxury Lacquers LE kan vind jij absolute toppers?

28 thoughts on “Catrice Luxury Lacquer Sand’Sation #07 TropiCoral

  1. Ik zag ze staan in de winkel, maar ik wist niet hoe ze eruit zagen en nu wel haha. Ze zien er super cool uit op je nagels 🙂 Ik weet alleen niet of ik ze ook ga halen, aangezien ik geen plek meer heb voor nagellak 😦

Dankjewel voor jouw reactie!

