Koraalkleurige zomerjurkjes!

Nu is het voorjaar echt begonnen! De afgelopen twee dagen was het al heerlijk weer voor een terrasje maar vandaag gaat de temperatuur richting de 20 graden; ideaal om je favoriete zomerjurkjes weer uit de kast te halen.

Dresses3

Zelf ben ik echt dol op koraalkleuren; op mijn nagels kies ik het liefst peachy lakjes uit zoals Tart Deco van Essie, welke echt mijn ultieme favoriet blijft! Ook jurkjes ben ik dol op en ik heb eens goed gesnuffeld bij de Vera Moda webshop 😉

Het eerste jurkje is fijntjes, netjes en zit volgens mij heerlijk. Dit zou ik zo dragen op vakantie, bikini eronder en mijn teenslippers aan, teennagels gelakt in een mooie pasteltint 🙂

Het derde jurkje is ook echt helemaal mijn smaak en heeft eigenlijk mijn voorkeur; de print is leuk gecombineerd met wit en grijs, ook vind ik het strikje op de schouder zo leuk.

Dresses2

Het rechterjurkje hierboven vind ik écht geweldig; hij is lekker luchtig maar er zit wel model in door de elastieken band bij de taille. Daar hou ik van! Het hoeft mij niet allemaal te strak te zitten, zeker in de zomer met warm weer vind ik het lekker kan bewegen.
Het leuke aan jurkjes vind ik details; ik hou van details en kleine frunnikes hihi. De mouwen zijn transparant en hebben een leuk partroontje aan het einde; zo leuk en fladderig als de wind waait en ik in mijn jurkje over het strand huppel 🙂

Dresses1

Dit middelste bloemenjurkje is echt; oh my holy holy, zo leuk! De vorm, de kleuren, de onderlaag in peachy en mooi getailleerd en uitlopend; ooh dit is zeker een jurk die ik binnenkort even in het echt ga begroeten 🙂
Het laatste jurkje is trouwens gewoon echt een must-have, makkelijk, simpel en volgens mij ook een en al stretch; past altijd!

Wat is jouw favoriete zomerjurk en welke kleur kleding draag je het meest in het voorjaar?

 

20 thoughts on “Koraalkleurige zomerjurkjes!

Dankjewel voor jouw reactie!

