Review: Rituals Summer Bliss shower oil

Vorige week kreeg ik deze heerlijke shower oil binnen. Het eerste wat mij opviel aan deze shower oil is deze prachtige flacon; wat ziet het er zomers uit! Ook een prachtig ontwerp voor een nailart, so stay tuned 😉

Deze shower oil is van de limited edition Flowers of India en is een hydraterende doucheolie die langzaam in schuim veranderd zodra je deze onder het stromende douchewater houdt en uitsmeert over je lichaam. Nou dat klinkt veelbelovend!

IMG_4565c

De test

Natuurlijk kon ik niet wachten om met deze vrolijke shower oil de douche in te springen; so I did.

Als eerste is de geur die vrij komt erg aangenaam; zacht, zomers, vrouwelijk, bloemig; ik denk dat de zomer gewoon ín dit flesje zit! Als je op de tube drukt komt er een klein scheutje olie uit, wat goed glibbert en wat je dus wel snel moet aanbrengen op je lichaam; buik, armen, benen etc. Als je dan je handen natmaakt en de olie masseert wordt het een zachte schuimmassa; en de geur vermenigvuldigd zich hmm!

Rituals

De hoeveelheid schuim is zeker minder dan bij de shower foams omdat dit op oliebasis is en hierdoor minder schuimt, maar heerlijk zacht is het zeker!

Na het douchen merk ik wel degelijk dat mijn huid erg zacht is geworden en voelt hij minder droog/stug aan. Na de het douchen gebruik ik altijd een bodybutter van The Body Shop en met het smeren van deze bodybutter voel ik meteen dat mijn huid erg zacht is op de plaatsen waar ik de olie gesmeerd heb; heerlijk.

Wat vind ik van deze Summer Bliss showeroil?

IMG_4568c

Deze doucheolie zal ik zeker vaker gaan gebruiken, met name in de warme maanden omdat ik dan vaak last heb van een droge huid. Ik merk meteen resultaat van de verzorgende werking van  deze shower oil wat ik erg prettig vind.

Ik denk dat ik binnenkort ook de shower foam ga aanschaffen omdat deze net iets meer schuimt en de geur is fabulous! Aanrader? Ja zeker als je van zomerse, bloemige geuren houdt, last van een droge huid hebt en je lichaam graag goed wilt verzorgen.

IMG_4571-

Deze Summer Bliss shower oil is onderdeel van de Limited Edition Flowers of India en daarom ook beperkt verkrijgbaar! De doucheolie bevat 200ml voor €8,50 en is vanaf april verkrijgbaar bij Rituals.

23 thoughts on “Review: Rituals Summer Bliss shower oil

  1. Hmmm Rituals.. dacht vorige week “toch even binnenspringen”. Maar toen nam mn common sense het al n geluk terug over en dacht ik nopnopnopnop! Weg hier voordat we weer geld gaan uitgeven. Deze klinkt perfect for spring, yumm!

Dankjewel voor jouw reactie!

