H&M sale shopping!

Woeps, ik ben weer gezwicht voor de H&M sale!
Er waren een aantal leuke en handige items, zoals een simpele witte top en een basis, grijs vestje; altijd handig! Kijk mee naar wat ik in mijn digitale winkelmandje heb gestopt 🙂

H&M1

De gestreepte jurk hierboven vond ik zó gaaf; leuk voor het voorjaar; of met een spijkerjasje eroverheen; vrouwelijk maar ook stoer.
De tricot top vond ik ook erg leuk, simpele kleur met knoopjes en driekwart mouwen voor het voorjaar. En een simpel gebreid vestje in het grijs; tja gewoon handig om altijd bij je te hebben!

H&M2

De singlet hierboven vond ik zó leuk; wit met kleine zwart/grijze bloemen! En goed te combineren met het grijze vestje wat ik ook in mijn mandje gooide 😉
En een spijker blouse-achtige; met een bloemenprintje; ben erg benieuwd hoe deze print in het echt is.

Hebben jullie nog leuk geshopt tijdens de sale van de H&M webshop de afgelopen week?

15 thoughts on “H&M sale shopping!

Dankjewel voor jouw reactie!

