Nailart: Roses in Paris

IMG_4588y

Ik twijfelde om deze nailart online te zetten; ik vind hem namelijk niet geweldig geworden. Met name de Eiffeltoren was een gepriegel en ik herken hem er nog steeds niet in.. Van deze nailart komt dus vast nog wel een versie 2.0 voorbij de komende weken 😉

Als basislak heb ik Essie – Parka Perfect, een lichtgrijze lak met heel fijne zilveren glitters erin. Een neutrale lak wat een perfecte basis is voor een nailart 😉 Verder heb ik mijn stripers gebruikt en China Glaze – Bottoms Up (knalroze) voor de roosjes.

IMG_4592y

IMG_4593y

Ben jij wel eens in Parijs geweest? En welke stad zou jij graag als nailart willen zien op mijn blog? Ik ben benieuwd!

29 thoughts on “Nailart: Roses in Paris

Dankjewel voor jouw reactie!

