Things that make me smile :-)

 

321

  • Als mijn nagellak in een keer goed zit! (herkenbaar? 😉 )

  • Een zonnestraal die vrolijk  door mijn gordijnen heen schijnt

  • Als de postbode een H&M pakketje komt bezorgen

  • Een nieuwe mascara voor het eerst op je wimpers aanbrengen

  • De geur van hyacinten

  • Als mijn kat heerlijk zit te kneden en te spinnen op haar dekentje 🙂

tumblr_mqzpghhuk51r5f0jbo1_500

  • ’s Avonds laat ontdekken dat er nog een stukje chocolade in de kast ligt te wachten op mij

  • Zoete aardbeien met suiker op een beschuitje

  • Een mooie bos tulpen in twee soorten kleuren

  • Lachende mensen tegenkomen op straat

  • Op de radio een nummer van The Backstreet Boys horen en hem vrolijk mee kunnen zingen

  • Mijn kat die als een dolle achter een vliegje aanrent (hilarisch!)

Last but not least:

  • Lieve reacties op mijn blog!

tumblr_lfd8g9jMWD1qfi6wfo1_500

Wat zorgt er bij jouw voor een glimlach op je gezicht?

15 thoughts on “Things that make me smile :-)

  1. Wat een leuk en herkenbaar lijstje! Ik word blij van de kleinste dingen, zoals pindakaas haha. Maar ik ben vandaag ook heel blij dat ik goed aan mijn blog heb gewerkt, dat geeft ook altijd een heerlijk gevoel 🙂

Dankjewel voor jouw reactie!

