Madeliefjes nailart

springtnails

Tijd voor iets zomers; Madeliefjes!

Madeliefjes; deze kleine, schattige bloemetjes zie je het hele jaar door. Toch doen ze mij vaak denken aan het voorjaar en wordt ik er altijd vrolijk van als ik een hoop madeliefjes bij elkaar zie staan!

flowernails

Madeliefjes lenen zich prima voor een nailart, en dus ben ik enthousiast aan de slag gegaan! Ik ben begonnen met een mintgroene lak van Bourjois genaamd Green Fizz welke in twee laagjes perfect dekt.
TIP: Alle Bourjois nagellak is nu 1+1 gratis bij ICI Paris!

Hierna heb ik op mijn wijsvinger een grote madelief gemaakt, en op de randen van mijn nagels (als soort ‘French Manicure’) heb ik kleinere madeliefjes gemaakt die in elkaar overlopen.

Een erg makkelijke nailart waarbij je alleen maar een witte en gele lak nodig hebt, een dottingtool en stippen moet maken 😉

flower-nailart

Wat vind jij van Madeliefjes?

32 thoughts on “Madeliefjes nailart

Dankjewel voor jouw reactie!

