Nails vs Nails #5: Pasen!

NailsvsNails

Nails vs Nails #5: Pasen!

Vandaag is het Eerste Paasdag, een dag die ik niet bijzonder vier, maar ik ga wel heerlijk brunchen met mijn familie. Ook is Pasen een goed excuus om een leuke nailart op je nagels te toveren; en hebben Imke en ik onze nagels weer leuk op elkaar afgestemd!

Kijk mee naar onze creaties, en ik wens jullie fijne paasdagen toe (met een heerlijk zonnetje!).

Nailart van Imke van Iontrend.nlIontrend.nl :

Een heel vrolijk Pasen. Hopelijk kun je vandaag ook genieten van een vrije dag. Maanden geleden kocht is een heel lief setje via Bornprettystore.com. Het zijn vier pastelkleurige glitter nagellakjes van het merk Bgirl. En ik wist toen al dat ik dit setje wilde gebruiken met Pasen.

_MG_8904 copy

De basis van iedere nail art is een base coat. Ook dit keer heb ik mijn vertrouwde base coat van Trind gebruikt. Daarna heb ik mijn nagels gelakt met twee laagjes nagellak. Ik had vier kleurtjes en besloot iedere nagel een andere kleur te geven. Het effect schreeuwt voorjaar en I love it.

Het glittereffect is subtiel en erg mooi. De nagellak heeft een melkachtige formule en de sommige glitters zitten verstopt onder de kleur.

_MG_8893 copy

Ik heb ook mijn map met Bundle Monster stamping plates erbij gepakt. Uit de Holiday collectie koos is een plate met verschillende bloemetjes. Op mijn ringvinger heb ik nog een roze vlinder gestempeld als accent. En als laatste een laagje top coat om mijn manicure te beschermen en extra glans te geven.

Mijn nailart:

Pasen; een perfect excuus voor een schattige nailart op je nagels gecombineerd met mooie pasteltinten nagellak.

IMG_4933y

Als eerste pakte ik Rimmels #405 Rose Libertine (afgelopen week ook al voor een nailart gebruikt), dit blijft een favoriet. Hier heb ik mijn accentnagel mee gelakt, en met twee witte lijnen en een cirkel onderin een konijnen hoofdje gemaakt.

Mijn andere nagels heb ik allemaal lichtblauw gelakt met Rimmels Bright Back At You, zodat je het idee krijgt dat het de lucht is.

IMG_4943-y

Met paars heb ik op mijn nageltips eieren gemaakt, en met verschillende kleuren hier stippen op gezet; zodat het beschilderde paaseieren zijn!
Om het helemaal af te maken heb ik met een donkergroene (MAX Green Galaxy) en limegroene ( MAX Lime Green) striper nog kleine streepjes gras getekend, zodat het duidelijker te zien is en een beetje een ‘lentegevoel’ geeft.

Fijne paasdagen!

Natuurlijk zijn we hartstikke benieuwd wat jullie van onze nailarts vinden; laat het gerust weten bij de comments! Nog leuke ideeën voor de Nails vs Nails voor komende maand mei? Tips zijn welkom!

19 thoughts on “Nails vs Nails #5: Pasen!

Dankjewel voor jouw reactie!

